Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Aug 2024 14:32:52 +0300

Tere!

Kiili Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/08317 
aadressile Harju maakond, Kiili vald, Kiili alev, 11115 Kurna-Tuhala tee// 
11115 Kurna-Tuhala tee T2// Kergliiklustee T11// Tööstuse tänav T1// T7// 
Vaela tee 12, Harju maakond, Kiili vald, Kiili alev, 11115 Kurna-Tuhala 
tee// 11115 Kurna-Tuhala tee T2// Kergliiklustee T11// Toomhansu tn 2// 
Tööstuse tänav T1// T7// Vaela tee 12, Harju maakond, Kiili vald, Kiili 
alev, Tööstuse tänav T1 (Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, 
Tuletõrjehüdrant) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: projekt

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27074055>  (menetlus nr: 
444562), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kiili Vallavalitsus) või menetleja (EDUARD BERNADT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister